marți, 18 martie 2014

Salutări

Bună seara!
Pentru început doresc să mă prezint şi să expun ideile centrale acestui blog. Întrucât doresc să rămân sub semnul anonimatului nu îmi voi menţiona numele, însă ideile postate aici sunt ale unei persoane din generaţia tânără care încearca să transmită un mesaj.
Acest proiect se doreşte a fi destul de ambiţios, întrucât prin intermediul scrierilor de aici, eu chiar doresc să schimb ceva. Lucru uşor irealizabil, însă îmi pun toate speranţele în acest lucru şi chiar dacă nu va da rezultate, sper să fie totuşi un început.
Îmi cer scuze în avans dacă numele este cumva copiat. Nu am avut nicio intenţie şi sper să nu existe probleme de acest gen.
Am ales această denumire întrucât lumea în care trăim ne pune constant faţă în faţă cu o serie de probleme, extrem de diverse.
Astfel, lumea devine în sine o "controversă".
Voi încerca să îmi expun opinia personală asupra acestei "controverse" şi sper să fie receptată de către public.
Acestea fiind zise, începem o nouă idee.
O seară bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu